
In u 2024, a pruduzzione di soia in Mato Grosso hè cunfruntata à sfide serii per via di e cundizioni climatiche. Eccu un sguardu à a situazione attuale di a pruduzzione di soia in u statu:
1. Previsione di rendimentu: L'Istitutu Ecunomicu Agriculu di Mato Grosso (IMEA) hà riduttu u rendimentu di soia in u 2024 à 57,87 sacchi per ettaru (60 kg per saccu), una diminuzione di 3,07% rispetto à l'annu scorsu. A pruduzzione tutale hè prevista per esse ridutta da 43,7 milioni di tunnellate à 42,1 milioni di tunnellate. L'annu scorsu a pruduzzione di soia di u statu hà righjuntu un record di 45 milioni di tunnellate1.
2. Zone affettate: L'IMEA hà specificamente signalatu chì in 9 zone in Mato Grosso, cumprese Campo Nuevo do Pareis, Nuevo Ubilata, Nuevo Mutum, Lucas Doriward, Tabaporang, Aguaboa, Tapra, São José do Rio Claro è Nuevo São Joaquim, u risicu di fallimentu di e culture hè cunsiderabile. Queste zone rapprisentanu circa u 20% di a pruduzzione di soia di u statu è puderanu purtà à una perdita di pruduzzione tutale di più di u 3% o 900.000 tunnellate1.
3. Impattu climaticu: L'IMEA hà messu in risaltu chì a racolta di soia hè cunfruntata à sfide serii per via di precipitazioni insufficienti è temperature eccessive. In particulare in a regione di Tapla, e racolte di soia puderanu calà finu à u 25%, cù perdite chì superanu e 150 000 tunnellate di soia1.
In riassuntu, a pruduzzione di soia in Mato Grosso serà significativamente affettata da e cundizioni climatiche avverse in u 2024, ciò chì porterà à revisioni à a calata di l'aspettative di pruduzzione è di rendimentu. In particulare, alcune zone sò cunfruntate à risichi estremamente elevati di fallimentu di a racolta, ciò chì indica a situazione grave di l'attuale racolta di soia.
Data di publicazione: 11 di maghju 2024