Situazione di l'impurtazione di sesamo in Cina

sesame

In l'ultimi anni, a dipendenza di u mo paese da l'impurtazione di sesamo hè rimasta alta. E statistiche di u Centru Naziunale d'Infurmazione di i Cereali è l'Olii di a Cina mostranu chì u sesamo hè a quarta varietà di semi oleaginosi comestibili impurtata da a Cina. I dati mostranu chì a Cina rapprisenta u 50% di l'acquisti mundiali di sesamo, u 90% di u quale vene da l'Africa. U Sudan, u Niger, a Tanzania, l'Etiopia è u Togo sò i cinque principali paesi d'origine di l'impurtazione di a Cina.

A pruduzzione di sesamo africanu hè aumentata stu seculu per via di a crescente dumanda da a Cina. Un omu d'affari cinese chì hè statu in Africa per parechji anni hà indicatu chì u cuntinente africanu hà un sole abbundante è un terrenu adattatu. U rendimentu di sesamo hè direttamente ligatu à l'ambiente geograficu lucale. Parechji paesi furnitori di sesamo africanu sò elli stessi paesi agriculi impurtanti.

U cuntinente africanu hà un clima caldu è seccu, ore di sole abbundanti, terre vaste è risorse di manodopera abbundanti, chì furniscenu diverse cundizioni cunvenienti per a crescita di u sesamo. Guidati da u Sudan, l'Etiopia, a Tanzania, a Nigeria, u Mozambicu, l'Uganda è altri paesi africani consideranu u sesamo cum'è un'industria pilastra in l'agricultura.

Dapoi u 2005, a Cina hà apertu successivamente l'accessu à l'impurtazione di sesamo à 20 paesi africani, cumpresi l'Egittu, a Nigeria è l'Uganda. A maiò parte di elli anu ottenutu un trattamentu esente da tariffe. E pulitiche generose anu prumuvutu un aumentu significativu di l'impurtazioni di sesamo da l'Africa. À questu riguardu, certi paesi africani anu ancu furmulatu pulitiche di sussidiu pertinenti, chì anu prumuvutu assai l'entusiasmu di l'agricultori lucali per cultivà sesamo.

Sensu cumunu pupulare:

Sudan: A più grande zona di piantazione

A pruduzzione sudanese di sesamo hè cuncintrata nantu à e pianure argillose di e zone orientali è cintrali, per un totale di più di 2,5 milioni d'ettari, chì rapprisentanu circa u 40% di l'Africa, essendu a prima trà i paesi africani.

Etiopia: u più grande produttore

L'Etiopia hè u più grande pruduttore di sesamo in Africa è u quartu più grande pruduttore di sesamo in u mondu. "Naturale è biologicu" hè a so etichetta unica. I graneddi di sesamo di u paese sò cultivati ​​principalmente in e pianure di u nord-ovest è di u sud-ovest. I so graneddi di sesamo bianchi sò famosi in u mondu sanu per u so gustu dolce è l'alta resa in oliu, ciò chì li rende assai populari.

Nigeria: u più altu tassu di pruduzzione di petroliu

U sesamu hè u terzu pruduttu d'esportazione più impurtante di a Nigeria. Hà u più altu tassu di pruduzzione di petroliu è una enorme dumanda di u mercatu internaziunale. Hè u pruduttu agriculu d'esportazione più impurtante. Attualmente, a superficia di piantazione di sesamu in Nigeria cresce constantemente, è ci hè sempre un grande putenziale per aumentà a pruduzzione.

Tanzania: u più altu rendimentu

A maiò parte di e zone in Tanzania sò adatte per a crescita di u sesamo. U guvernu attribuisce una grande impurtanza à u sviluppu di l'industria di u sesamo. U dipartimentu agriculu migliora e sementi, migliora e tecniche di piantazione è forma l'agricultori. A resa hè alta quant'è 1 tunnellata/ettaru, ciò chì ne face a regione cù a più alta resa di sesamo per unità di superficie in Africa.


Data di publicazione: 02-lugliu-2024