Oghje, vi daraghju una breve spiegazione di a cunfigurazione è di l'usu di l'apertura di u schermu di a macchina di pulizia, sperendu d'aiutà l'utilizatori chì utilizanu a macchina di pulizia.
In generale, u schermu vibrante di a macchina di pulizia (chjamata ancu macchina di vagliatura, separatore primariu) usa lamiera galvanizzata perforata. Sicondu u scopu di i materiali di trasfurmazione, ci sò 2-6 strati di struttura, chì ponu esse aduprati per rimuovere impurità grandi è impurità chjuche è classificà secondu a dimensione esterna di e sementi o di u granu.
I schermi di perforazione cumunimenti usati includenu principalmente fori tondi è fori lunghi. Per assicurà cumpletamente l'utilizazione efficace di l'area di u schermu, ci sò diverse disposizioni. Più fori ci sò in u listessu schermu, più alta hè a permeabilità è u tassu d'utilizazione, ma ùn hè micca assolutu. A densità di i fori di perforazione dipende ancu da u spessore è a resistenza di u schermu.
Schermu à fori tondi, chì limita principalmente a larghezza di e culture; Schermu à fori longhi limita principalmente u spessore di e culture. Per piacè fighjate e dimensioni tridimensionali di e culture quì sottu per aiutà vi à capisce a lunghezza, a larghezza è u spessore di e culture.
Certe culture (cum'è i graneddi di girasole, u risu, ecc.) puderanu avè bisognu d'esse vagliate secondu a so lunghezza, ma si usa u pulitore di fossa, chì hè un altru tipu d'attrezzatura, dunque ùn entreraghju micca in dettagli quì. Stu documentu parla soprattuttu di cumu u pulitore vaglia e culture secondu a so larghezza è u so spessore.
Pigliendu cum'è esempiu a vagliatura di e sementi di granu, in generale, si usa un schermu vibrante cù una struttura di schermu à trè strati, cù un foru tondu di 5,6 mm in u primu stratu, un foru longu di 3,8 mm in u secondu stratu è un foru longu di 2,0-2,4 mm in u terzu stratu. (In i valori sopra, u foru tondu si riferisce à u diametru, è u foru longu si riferisce à a larghezza di u foru di u setacciu). I primi è i secondi fogli di setacciu sò aduprati per rimuovere e grande impurità in u granu, è à u listessu tempu, hè necessariu assicurà chì u granu possi cascà senza intoppi in u terzu fogliu di setacciu. U rolu di u terzu stratu di setacciu hè di assicurà chì u granu ùn possi più cascà, è chì alcune piccule impurità possinu cuntinuà à cascà senza intoppi.
A permeabilità di u setacciu à fori longhi hè più alta di quella di u setacciu à fori tondi, cum'è a trasfurmazione di a soia, chì hè ancu di 11,0 mm di fori longhi è pezzi di setacciu à fori tondi. I materiali chì filtranu da u setacciu à fori longhi sò ovviamente più di i pezzi di setacciu à fori tondi, è alcune aste ponu spessu cascà cù i pezzi di setacciu à fori longhi, mentre chì ponu esse rimosse cù i pezzi di setacciu à fori tondi. Dunque, per a maiò parte di i materiali, di solitu scegliemu di utilizà un schermu à fori longhi per u schermu inferiore, chì pò lascià chì alcune piccule aste si filtrinu, mentre chì u schermu superiore sceglie spessu fori tondi per impedisce à e grande aste di cascà in u prossimu schermu cù semi o granu.
A precisione di l'apertura di u crivellu hè assai impurtante, chì determina direttamente a purità di a crivellazione di e sementi è l'uniformità di a classificazione, è a so precisione righjunghje spessu u livellu di 0,1 mm. Per alcune culture da redditu o piccule sementi, deve esse precisa à u livellu di 0,01 mm.
Data di publicazione: 05-02-2023