Mercatu di semi di sesamo in u mondu?

L'Etiopia hè unu di i più grandi paesi cultivatori è esportatori di sesamo in Africa, per via di l'esportazione di enormi quantità versu u mercatu mundiale. U sesamo hè pruduttu in diverse zone di l'Etiopia. Cresce cum'è una cultura maiò in Tigray, Amhara, Somilia è Ormia.

Semi di sesamu

Sfide è opportunità esistenti in Etiopia per a pruduzzione è l'esportazione di sesamo

Opportunità per a pruduzzione di sesamo in Etiopia

L'agroecologia diversificata in Etiopia hè adatta per a pruduzzione di sesamo. Parechje varietà di sesamo sò cultivate in Etiopia. L'opportunità è e prospettive future di a pruduzzione di sesamo in Etiopia sò indicate quì sottu.

- Idoneità di a terra per a produzzione di sesamo: ci hè una grande superficie in diverse regioni in Etiopia per a produzzione di sesamo (Tigray, Amhara, Benshangul Assosa, Gambella, Oromia, Somalia è e regioni SNNP),

Ci hè una bona dumanda di sesamo etiope in u mercatu mundiale,

- Ci sò poche varietà in corsu di ricerca è verificazione in diversi centri di ricerca in tuttu u paese, è a diffusione di queste varietà à l'agricultori è à i cultivatori serà incuraggente. Prumove a ricerca è u sviluppu di u sesamo, dendu attenzione à u cuntributu di a cultura à u paese aiuterà à migliurà a pruduzzione è a produttività di a cultura. Eppuru, a cultura hà ricevutu menu enfasi indipendentemente da a so valuta straniera.

Ci hè una grande fonte di manodopera per i periodi di punta (piantazione, diserbu è raccolta)

- Facilità di creditu da u guvernu è i creditori privati ​​per l'investimentu di sesamo

Macchina per pulisce u sesame

5. Menu attenzione à a ricerca di sesamo in paragone à altre culture cum'è u granu è u granu, ancu s'ellu hè u principale pruduttu d'esportazione accantu à u caffè.

6. Mancanza di tecnulugie migliurate (piantazione, mietitrice): a maiò parte di i cultivatori di sesamu sò agricultori chì ùn si ponu permette e macchine muderne di piantazione, mietitrice è trebbiatrice.

7. Mancanza di strutture migliorate

8. Povera risposta à i fertilizanti di a cultura di sesamo

9. Frantumazione: e capsule di sesamo naturale si rompenu è perdenu i graneddi quand'elli ghjunghjenu à a maturità è a racolta hè tardiva. Una quantità considerablee di rendimentu di sesamo si perde per via di a frantumazione, ancu se raccolta è imballata lucalmente chjamata "Hilla". A raccolta di a racolta nantu à un pianu lisciu o fogli di plastica hè un bon rimediu.

Piccula agricultura A pruduzzione di sesamo in diverse zone in Etiopia hè realizata da diverse pruprietà terriere. I grandi investitori pussedenu centinaie d'ettari, mentre chì i picculi agricultori pussedenu ancu menu di dece ettari di terra, induve in alcune zone ci sò pezzi di terra in lochi diversi, chì implicanu costi di pruduzzione supplementari è una gestione irregulare di e culture. L'agricultura à piccula scala accumpagnata da un sistema di pruduzzione à l'incontrariu hà purtatu à una produttività di a pruduzzione di sesamo assai scarsa. A produttività di u sesamo in a maiò parte di e zone sottumessi à l'agricultori

a gestione hè menu di 10Qt/ha. L'investitori utilizanu un sistema di pruduzzione estensivu invece di intensivu

pruduzzione, chì a pruduzzione hè scarsa indipendentemente da a dimensione di u campu.

linea di trasfurmazione di sesamo 2

4. Esportazione è cummercializazione di sesamo

U sesamu hè a principale cultura oleaginosa prodotta in Etiopia è u secondu pruduttu d'esportazione chì cuntribuisce à i guadagni d'esportazione di u paese. A pruduzzione mundiale di semi di sesamu, a produttività è a superficia cuperta in u 2012 eranu rispettivamente di 4441620 tunnellate, 5585 Hg/ha è 7952407 ettari, è a pruduzzione, a produttività è a superficia cuperta in Etiopia in u stessu annu eranu rispettivamente di 181376 tunnellate, 7572 Hg è 239532 ettari (www.FAOSTAT.fao.org).

A Cina hè u più grande impurtadore di semi di sesamo etiopi. In u 2014, l'Etiopia hà esportatu 346.833 tunnellate di semi di sesamo, guadagnendu un fatturatu di 693,5 milioni di dollari americani. Tuttavia, in u 2015, l'esportazione estera di sesamo hè diminuita di u 24% per via di u malu tempu, di u deterioramentu di a qualità di i semi, di a diminuzione di u prezzu è di l'eccessu di offerta di semi di sesamo.


Data di publicazione: 14 d'ottobre di u 2022