L'avvene di l'alimentazione dipende da e sementi resistenti à u clima

A cultivatrice è cofundatrice Laura Allard-Antelme fighjuleghja una recente racolta à a MASA Seed Foundation in Boulder u 16 d'ottobre 2022. A splutazione agricula cultiva 250 000 piante, cumprese frutti, ligumi è piante à sementi. A Masa Seed Foundation hè una cuuperativa agricula chì cultiva sementi à impollinazione aperta, antiche, cultivate lucalmente è adattate regiunalmente in e splutazioni agricule. (Foto di Helen H. Richardson/Denver Post)
Girasoli secchi nantu à u cappucciu di una vechja vittura à a MASA Seed Foundation u 1u d'ottobre di u 2022, in Boulder, Colorado. A fundazione cultiva più di 50 varietà di girasoli da 50 paesi diversi. Anu trovu sette varietà chì crescenu bè in u clima di Boulder. A splutazione agricula cultiva 250 000 piante, cumprese frutti, ligumi è piante à sementi. A Masa Seed Foundation hè una cooperativa agricula chì cultiva sementi cultivate in splutazioni agricule à impollinazione aperta, antiche, native è adattate regiunalmente. Si sforzanu di creà una banca di sementi bioregionale, furmà una cooperativa di pruduttori di sementi multietnica, distribuisce sementi è prudutti biologichi per alleviare a fame, prumove prugrammi di vuluntariatu educativu in agricultura, giardinaggiu è permacultura, è furmà è aiutà à cultivà lucalmente quelli chì cultivanu alimenti in modu sustenibile è lucalmente in paisaghji residenziali è agriculi. (Foto di Helen H. Richardson/Denver Post)
U fundatore è direttore di l'agricultura Richard Pecoraro tene un mucchiu di barbabietole da zuccheru di Chioggia appena raccolte à a MASA Seed Foundation in Boulder u 7 d'ottobre 2022. (Foto di Helen H. Richardson/Denver Post)
I fundatori è i direttori di l'agricultura Richard Pecoraro (à manca) è Mike Feltheim (à diritta) raccolgenu barbabietole da zuccheru di Chioggia à a MASA Seed Foundation in Boulder u 7 d'ottobre 2022. (Foto di Helen H. Richardson/The Denver Post)
A melissa cresce in u giardinu di a Fundazione MASA Seed u 16 d'ottobre 2022, in Boulder, Colorado. (Foto di Helen H. Richardson/Denver Post)
I fiori fiuriscenu à a Fundazione di Semi MASA in Boulder u 7 d'ottobre di u 2022. A Fundazione di Semi Masa hè una cuuperativa agricula chì produce sementi cultivate in splutazioni agricule à impollinazione aperta, antiche, native è adattate regiunalmente. (Foto di Helen H. Richardson/Denver Post)
A cultivatrice è cofundatrice Laura Allard-Antelme coglie i pumati direttamente da a vigna à a MASA Seed Foundation in Boulder u 7 d'ottobre 2022. A splutazione hà 3.300 piante di pumati. (Foto di Helen H. Richardson/Denver Post)
Secchi di peperoni raccolti sò venduti à a Banca di Semi MASA in Boulder u 7 d'ottobre 2022. (Foto di Helen H. Richardson/Denver Post)
Operai chì seccanu a balsama d'ape occidentale (Monarda fistulosa) à l'installazione di sementi MASA in Boulder, u 7 d'ottobre 2022. (Foto di Helen H. Richardson/The Denver Post)
A cultivatrice è cofundatrice Laura Allard-Antelme schiaccia un fiore per pruduce semi à a MASA Seed Foundation in Boulder, u 7 d'ottobre 2022. Quessi sò semi di tabaccu cerimoniale Hopi truvati nantu à e palme di tabaccu. (Foto di Helen H. Richardson/Denver Post)
A cultivatrice è cofundatrice Laura Allard-Antelme tene una scatula di pumati colti direttamente da a vigna è sente u prufume fiurale di u tabaccu di gelsominu à u MASA Seed Fund in Boulder, u 7 d'ottobre 2022. (Foto di Helen H. Richardson/Denver Post)
A cultivatrice è cofundatrice Laura Allard-Antelme fighjuleghja una recente racolta à a MASA Seed Foundation in Boulder u 16 d'ottobre 2022. A splutazione agricula cultiva 250 000 piante, cumprese frutti, ligumi è piante à sementi. A Masa Seed Foundation hè una cuuperativa agricula chì cultiva sementi à impollinazione aperta, antiche, cultivate lucalmente è adattate regiunalmente in e splutazioni agricule. (Foto di Helen H. Richardson/Denver Post)
Ùn basta più à cultivà u vostru propiu alimentu; u primu passu hè di pianificà alimenti chì ponu cresce in un clima chì cambia, cuminciendu cù a raccolta di sementi è anni di adattazione.
«Ùn solu a ghjente principia à amparà di più nantu à quale cultiva u so alimentu, ma principia ancu à capisce quali sementi sò resistenti à l'inevitabile cambiamentu climaticu», hà dettu Laura Allard, manager di l'operazioni per u MASA Seed Fund in Boulder.
Allard è Rich Pecoraro, chì anu fundatu u prugramma di sementi MASA è sò u so direttore di l'agricultura, cogestiscenu a fundazione, chì gestisce 24 ettari di terreni agriculi à livante di Boulder tuttu l'annu. A missione di a fundazione hè di cultivà sementi organiche cum'è parte di una banca di sementi bioregionale.
U Fondu di Semi MASA hè in partenariatu cù u Dipartimentu di Ecologia è Biologia Evolutiva di l'Università di u Colorado Boulder. "Hè stupente vede quantu impurtanti sò questi aspetti di a biologia in una splutazione agricula cum'è questa", hà dettu Nolan Kane, prufessore assuciatu à l'università. "CU travaglia cù MASA per fà ricerche in a splutazione agricula, cumprese l'agricultura sustenibile, a genetica è a biologia vegetale. Insignamentu."
Kane hà spiegatu chì i so studienti anu l'uppurtunità di vede in prima persona u prucessu di selezzione è di cultura di e piante, è ancu cumu si svolgenu e lezioni di biologia in aula in una vera splutazione agricula.
I visitori di MASA in Boulder est si sentenu inizialmente cum'è s'ellu fussi reminiscente di e fattorie vicine, induve ponu piglià ordini di l'Agricultura Sustenuta da a Cumunità (CSA) o piantà si in stand agriculi informali per cumprà prudutti di stagione: zucche, meloni, peperoncini verdi, fiori è assai di più. Ciò chì a distingue hè l'internu di a casa di campagna rivestita di biancu à u bordu di a fattoria: dentru ci hè una buttega di sementi cù vasetti pieni di granu culuritu, fagioli, erbe, fiori, zucche, peperoni è cereali. Una piccula stanza presenta enormi barili pieni di sementi, raccolti cù cura annantu à l'anni.
«U travagliu di MASA hè cusì impurtante per sustene l'orti è l'agricultura lucali», hà dettu Kane. «Rich è u restu di u persunale di MASA si cuncentrenu nantu à l'adattazione di e piante à u nostru ambiente lucale unicu è à furnisce sementi è piante adatte per cultivà quì».
L'adattabilità, spiega, significa chì e sementi ponu esse raccolte solu da e piante chì prosperanu in aria secca, venti forti, alte altitudini, terreni argillosi è altre cundizioni specifiche, cum'è a resistenza à l'insetti è e malatie lucali. "In definitiva, questu aumenterà a pruduzzione alimentaria lucale, a sicurezza alimentaria è a qualità alimentaria, è migliurà l'ecunumia agricula lucale", hà spiegatu Kane.
Cum'è altre splutazioni agricule aperte à u publicu, sta splutazione agricula di sementi accoglie vuluntarii per aiutà à sparte u travagliu (cumpresu u travagliu di campu è amministrativu) è amparà di più nantu à a selezzione di sementi.
«Durante a stagione di piantazione di e sementi, avemu vuluntarii chì puliscenu è imballanu e sementi da nuvembre à ferraghju», hà dettu Allard. «In primavera, avemu bisognu d'aiutu in u vivaiu cù a suminazione, u diradamentu è l'irrigazione. Faremu una iscrizzione in linea à a fine d'aprile per pudè avè una squadra rotativa di persone chì piantanu, sradicanu è cultivanu per tutta l'estate.»
Benintesa, cum'è in ogni splutazione agricula, l'autunnu hè u tempu di a racolta è i vuluntarii sò benvenuti à vene à travaglià.
A fundazione hà ancu un dipartimentu floreale è hà bisognu di vuluntarii per urganizà mazzi di fiori è appiccà i fiori à asciugà finu à chì i graneddi sianu raccolti. Accolgenu ancu persone cun cumpetenze amministrative per aiutà cù i social media è i travaglii di marketing.
Sè ùn avete micca tempu per fà vuluntariatu, a pruprietà urganizeghja serate di pizza è cene in fattoria in l'estate, induve l'ospiti ponu amparà di più nantu à a raccolta di sementi, a so cultura è a so trasfurmazione in alimentu. A fattoria hè spessu visitata da i scolari lucali, è una parte di i prudutti di a fattoria sò donati à i banchi alimentari vicini.
MASA u chjama un prugramma "da a splutazione agricula à a banca alimentaria" chì travaglia cù e cumunità à bassu redditu in a zona per furnisce li "alimentu nutritivu".
Questa ùn hè micca l'unica splutazione agricula di sementi in Colorado, ci sò altre banche di sementi chì raccolgenu è cunservanu e culture secondu u clima di e so regioni.
Wild Mountain Seeds, basatu à Sunfire Ranch in Carbondale, hè specializatu in sementi chì prosperanu in cundizioni alpine. Cum'è MASA, e so sementi sò dispunibili in linea per chì i giardinieri possinu pruvà à cultivà varietà antiche di pumati, fasgioli, meloni è ligumi.
Pueblo Seed & Feed Co. in Cortez cultiva "sementi certificate biologiche, à impollinazione aperta" chì sò selezziunate micca solu per a so tolleranza à a siccità, ma ancu per u so sapore eccezziunale. L'impresa era basata in Pueblo finu à u so traslocu in u 2021. A splutazione agricula dona sementi ogni annu à l'Associazione di i Agricultori Indiani Tradiziunali.
High Desert Seed + Gardens in Paonia cultiva semi adatti à i climi di l'altu desertu è li vende in sacchetti in linea, cumpresi High Desert Quinoa, Rainbow Blue Corn, Hopi Red Dye Amaranth è Italian Mountain Basil.
A chjave per una cultura di sementi riescita hè a pacienza, hà dettu Allard, perchè questi agricultori devenu sceglie a qualità di l'alimentu chì volenu. "Per esempiu, invece di utilizà prudutti chimichi, piantemu piante cumpagne in modu chì l'insetti o i parassiti sianu attratti da e calendule piuttostu chè da i pumati", hà dettu.
Allard sperimenta cun entusiasmu 65 varietà di lattuga, cugliendu quelle chì ùn appassiscenu micca cù u calore - un esempiu di cumu e piante ponu esse selezziunate è cultivate per rendimenti futuri ottimali.
MASA è altre splutazioni di sementi in Colorado offrenu corsi per quelli chì volenu amparà di più nantu à e sementi resistenti à u clima chì ponu cultivà in casa, o dà li l'uppurtunità di visità e so splutazioni è aiutalli cù questu travagliu impurtante.
«I genitori anu quellu mumentu "aha!" quandu i so figlioli visitanu una splutazione agricula è si entusiasmanu per l'avvene di u sistema alimentariu lucale», hà dettu Allard. «Hè una educazione primaria per elli».
Iscriviti à a nostra nova newsletter di Stuffed food per riceve e nutizie nantu à u cibu è e bevande di Denver direttamente in a to casella di posta.


Data di publicazione: 27 dicembre 2024