In l'Andes Mountains di u Perù, ci hè una cultura unica - corn blue. Stu granu hè sfarente di u granu giallu o biancu chì vedemu di solitu. U so culore hè blu brillanti, chì hè assai unicu. Parechje persone sò curiose di stu granu magicu è viaghjanu in u Perù per scopre i so sicreti.
U granu blu hà una storia di più di 7 000 anni in u Perù è hè unu di i culturi tradiziunali di a civilizazione Inca. In u passatu, u granu turchinu era cunsideratu un alimentu sacru è utilizatu in occasioni spiciali, cum'è religione è banchetti. Duranti a civiltà Inca, u granu turchinu era ancu cunsideratu una medicina miraculosa.
U granu blu piglia u so culore da unu di i so pigmenti naturali, chjamati antociani. L'antociani sò potenti antioxidanti naturali chì aiutanu micca solu à riduce l'inflamazioni, ma ancu aiutanu à prevene parechje malatie, cum'è a malatia di u cori è u cancer. Dunque, u granu blu ùn hè micca solu un alimentu diliziosu, ma ancu un alimentu assai sanu.
U granu blu peruvianu ùn hè micca u granu ordinariu. Hè evolutu da una varietà originale chjamata "kulli" (chì significa "granu di culore" in Quechua). Sta varietà originale pò cultivà in i climi secchi à altitudine alta, bassa temperatura è altitudine. Perchè crescenu in cundizioni difficiuli, sti variità di granu blu sò assai adattabili in termini di resistenza à e malatie è adattabilità à l'ambiente.
Avà, u granu turchinu hè diventatu una cultura maiò in u Peruviu, chì ùn solu pruduce l'alimentu diliziosu, ma pò ancu esse fattu in diverse dilizie, cum'è tortillas tradiziunali Inca, bevande di granu, etc. commodity di u Perù, andendu in tuttu u mondu è esse accoltu da più è più persone.
Tempu di post: Dec-28-2023