
U granu hè una di e culture più diffuse in u mondu. Hè cultivatu in grande quantità da 58 gradi di latitudine nord à 35-40 gradi di latitudine sud. L'America di u Nordu hà a più grande zona di piantazione, seguitata da l'Asia, l'Africa è l'America Latina. I paesi cù a più grande zona di piantazione è a più grande pruduzzione tutale sò i Stati Uniti, a Cina, u Brasile è u Messicu.
1. Stati Uniti
I Stati Uniti sò u più grande pruduttore di granu di u mondu. In e cundizioni di crescita di u granu, l'umidità hè un fattore assai impurtante. In a cintura di granu di u Midwest di i Stati Uniti, u terrenu sottu à a superficia pò almacenà l'umidità adatta in anticipu per furnisce u megliu ambiente per cumplementà e precipitazioni durante a stagione di crescita di u granu. Dunque, a cintura di granu in u Midwest americanu hè diventata u più grande pruduttore di u mondu. A pruduzzione di granu ghjoca un rolu impurtante in l'ecunumia di i Stati Uniti. I Stati Uniti sò ancu u più grande esportatore di granu di u mondu, rapprisentendu più di u 50% di l'esportazioni totali mundiali in l'ultimi 10 anni.
2. Cina
A Cina hè unu di i paesi cù a crescita agricula a più rapida. L'aumentu di l'allevamentu di latticini hà aumentatu a dumanda di granu cum'è principale fonte di alimentazione. Ciò significa chì a maiò parte di e culture prodotte in Cina sò aduprate in l'industria lattiera. E statistiche mostranu chì u 60% di u granu hè adupratu cum'è alimentazione per l'allevamentu di latticini, u 30% hè adupratu per scopi industriali, è solu u 10% hè adupratu per u cunsumu umanu. E tendenze mostranu chì a pruduzzione di granu di a Cina hè cresciuta à un ritmu di 1255% in 25 anni. Attualmente, a pruduzzione di granu di a Cina hè di 224,9 milioni di tunnellate metriche, è si prevede chì questu numeru aumenterà in l'anni à vene.
3. Brasile
A pruduzzione di granu di u Brasile hè unu di i principali cuntributori à u PIB, cù una pruduzzione di 83 milioni di tunnellate metriche. In u 2016, l'ingressi di u granu anu superatu i 892,2 milioni di dollari, un aumentu significativu paragunatu à l'anni precedenti. Siccomu u Brasile hà temperature moderate tuttu l'annu, a stagione di crescita di u granu si stende da aostu à nuvembre. Dopu pò ancu esse piantatu trà ghjennaghju è marzu, è u Brasile pò coglie u granu duie volte à l'annu.
4. Messicu
A pruduzzione di granu di u Messicu hè di 32,6 milioni di tunnellate di granu. A zona di piantazione hè principalmente da a parte cintrali, chì rapprisenta più di u 60% di a pruduzzione tutale. U Messicu hà duie stagioni principali di pruduzzione di granu. A prima racolta di piantazione hè a più grande, rapprisenta u 70% di a pruduzzione annuale di u paese, è a seconda racolta di piantazione rapprisenta u 30% di a pruduzzione annuale di u paese.


Data di publicazione: 18 d'aprile di u 2024