A soia hè un alimentu funziunale riccu di proteine di alta qualità è povere di grassi. Sò ancu una di e prime culture alimentari cultivate in u mo paese. Anu una storia di piantazione di millaie d'anni. A soia pò ancu esse aduprata per fà alimenti non di basa è per In i campi di l'alimentazione animale, l'industria è altri campi, a pruduzzione cumulativa mundiale di soia in u 2021 righjungerà 371 milioni di tunnellate. Allora, chì sò i principali paesi pruduttori di soia in u mondu è i paesi chì producenu u più soia in u mondu? A classifica 123 farà u puntu è presenterà e prime dece classifiche di pruduzzione di soia in u mondu.
1.Brasile
U Brasile hè unu di i più grandi esportatori agriculi di u mondu, coprendu una superficia di 8,5149 milioni di chilometri quadrati è una superficia cultivata di più di 2,7 miliardi d'ettari. Cultiva principalmente soia, caffè, zuccheru di canna, agrumi è altre culture alimentari o da redditu. Hè ancu unu di i principali pruduttori mundiali di caffè è soia. 1. A pruduzzione cumulativa di culturi di soia in u 2022 righjungerà 154,8 milioni di tunnellate.
2. Stati Uniti
I Stati Uniti sò un paese cù una pruduzzione cumulativa di 120 milioni di tunnellate di soia in u 2021, piantate principalmente in Minnesota, Iowa, Illinois è altre regioni. A superficia tutale righjunghji 9,37 milioni di chilometri quadrati è a superficia cultivata righjunghji 2,441 miliardi di ettari. Hà a più grande pruduzzione mundiale di soia. Cunnisciuta cum'è un granariu, hè unu di i più grandi esportatori agriculi di u mondu, pruducendu principalmente granu, granu è altre culture di granu.
3.Argentina
L'Argentina hè unu di i più grandi pruduttori alimentari di u mondu cù una superficia di 2,7804 milioni di chilometri quadrati, un'agricultura è una zootecnia sviluppate, settori industriali ben equipaggiati è 27,2 milioni d'ettari di terra arabile. Cultiva principalmente soia, granu, granu, sorgu è altre culture alimentari. A pruduzzione cumulativa di soia in u 2021 righjungerà 46 milioni di tunnellate.
4. Cina
A Cina hè unu di i principali paesi pruduttori di granu di u mondu cù una pruduzzione cumulativa di soia in u 2021 di 16,4 milioni di tunnellate, di e quali a soia hè piantata principalmente in Heilongjiang, Henan, Jilin è altre pruvince. Oltre à e culture alimentari di basa, ci sò ancu culture foraggere, culture da redditu, ecc. Piantazione è pruduzzione, è a Cina hà in realtà una forte dumanda di importazioni di soia ogni annu, cù importazioni di soia chì righjunghjenu 91,081 milioni di tunnellate in u 2022.
5.India
L'India hè unu di i più grandi pruduttori alimentari di u mondu cù una superficia tutale di 2,98 milioni di chilometri quadrati è una superficia cultivata di 150 milioni d'ettari. Sicondu l'ultimi dati di l'Unione Europea, l'India hè diventata un esportatore netu di prudutti agriculi, cù una pruduzzione cumulativa di soia di u 2021. 12,6 milioni di tunnellate, di e quali Madhya Pradesh, Rajasthan, Maharashtra, ecc. sò e principali zone di piantazione di soia.
6. Paraguay
U Paraguay hè un paese senza sbocchi à u mare in America Meridionale chì copre una superficia di 406.800 chilometri quadrati. L'agricultura è l'allevamentu sò l'industrie pilastri di u paese. U tabaccu, a soia, u cotone, u granu, u granu di mais, ecc. sò i principali culturi cultivati. Sicondu l'ultime informazioni publicate da a FAO, a pruduzzione cumulativa di soia di u Paraguay in u 2021 righjungerà 10,5 milioni di tunnellate.
7.Canada
U Canada hè un paese sviluppatu situatu in a parte sittintriunali di l'America di u Nordu. L'agricultura hè una di l'industrie pilastri di l'ecunumia naziunale. Stu paese hà vaste terre arabili, cù una superficia di 68 milioni d'ettari. In più di e culture alimentari ordinarie, cultiva ancu colza, avena. Per e culture cummerciali cum'è u linu, a pruduzzione cumulativa di soia in u 2021 hà righjuntu 6,2 milioni di tunnellate, u 70% di e quali hè statu esportatu in altri paesi.
8.Russia
A Russia hè unu di i principali paesi pruduttori di soia in u mondu, cù una pruduzzione cumulativa di soia di 4,7 milioni di tunnellate in u 2021, prudutta principalmente in Belgorod, Amur, Kursk, Krasnodar è altre regioni russe. Stu paese hà vaste terre arabili. U paese cultiva principalmente culturi alimentari cum'è u granu, l'orzu è u risu, è ancu alcune culture da redditu è prudutti di l'acquacoltura.
9. Ucraina
L'Ucraina hè un paese di l'Europa orientale cù una di e trè più grande cinture di terra nera in u mondu, cù una superficia tutale di 603.700 chilometri quadrati. Per via di u so terrenu fertile, a resa di e culture alimentari cultivate in Ucraina hè ancu assai cunsiderevule, principalmente cereali è culturi di zuccheru, culturi oleaginose, ecc. Sicondu i dati di a FAO, a pruduzzione cumulativa di soia hà righjuntu 3,4 milioni di tunnellate, è e zone di piantazione sò situate principalmente in u centru di l'Ucraina.
10. Bolivia
A Bolivia hè un paese senza sbocchi à u mare situatu in u centru di l'America Meridionale cù una superficia di 1,098 milioni di chilometri quadrati è una superficia cultivata di 4,8684 milioni d'ettari. Cunfina cù cinque paesi sudamericani. Sicondu i dati publicati da a FAO, a pruduzzione cumulativa di soia in u 2021 righjungerà 3 milioni di tunnellate, prudutta principalmente in a regione di Santa Cruz in Bolivia.
Data di publicazione: 02 dicembre 2023