L'India, u Sudan, a Cina, u Myanmar è l'Uganda sò i primi cinque paesi in a pruduzzione di sesamo in u mondu, cù l'India chì hè u più grande produttore di sesamo in u mondu.
1. India
L'India hè u più grande pruduttore di sesamo di u mondu, cù una pruduzzione di sesamo di 1,067 milioni di tunnellate in u 2019. I graneddi di sesamo di l'India sò influenzati da un bon terrenu, umidità è cundizioni climatiche adatte, dunque i so graneddi di sesamo sò estremamente populari in u mercatu internaziunale. Circa l'80% di u sesamo indianu hè esportatu in Cina.
2. Sudan
U Sudan hè u secondu in a pruduzzione di sesamo in u mondu, cù una pruduzzione di 963 000 tunnellate in u 2019. U sesamo di u Sudan hè cultivatu principalmente in e zone di u bacinu di u Nilu è di u Nilu Blu. Hè affettatu da un sole sufficiente è da cundizioni climatiche calde, dunque a qualità di u so sesamo hè ancu assai bona.3. Cina
Ancu s'è a Cina hè u paese chì produce u più graneddi di sesamu in u mondu, a so pruduzzione in u 2019 era solu di 885 000 tunnellate, menu di l'India è di u Sudan. U sesamu cinese hè cultivatu principalmente in Shandong, Hebei è Henan. Siccome e cundizioni di temperatura è di luce di a Cina ùn sò micca abbastanza stabili durante u prucessu di piantazione, a pruduzzione di sesamu hè stata affettata in una certa misura.
4. Myanmar
U Myanmar hè u quartu paese in pruduzzione di sesamo in u mondu, cù una pruduzzione di 633.000 tunnellate in u 2019. U sesamo di u Myanmar hè cultivatu principalmente in e so zone rurale, induve u terrenu hè relativamente pianu, a temperatura hè stabile è e cundizioni di illuminazione sò assai adatte. I semi di sesamo di u Myanmar sò assai apprezzati in i mercati naziunali è stranieri.
5. Uganda
L'Uganda hè u quintu paese in pruduzzione di sesamo in u mondu, cù una pruduzzione di 592.000 tunnellate in u 2019. U sesamo in Uganda hè cultivatu principalmente in e regioni miridiunali è orientali di u paese. Cum'è u Sudan, u sole è e cundizioni climatiche calde di l'Uganda sò ideali per cultivà u sesamo, è i so semi di sesamo sò dunque di alta qualità.
In generale, ancu s'è a Cina hè u paese chì produce u più sesamo in u mondu, a pruduzzione di sesamo in altri paesi hè ancu cunsiderevule. Ogni paese hà e so cundizioni climatiche è di u terrenu uniche, chì influenzanu ancu a crescita è a qualità di u sesamo.
Data di publicazione: 05 dicembre 2023