Vantaghji di a pesatura

1

Accuratezza d'usu ridutta, vita di serviziu accurtata, etc., capacità anti-corrosione, struttura stabile, pesu pisanti, posizionamentu precisu, senza deformazione, è senza mantenimentu, adattatu per stazioni publiche di pesatura, imprese chimiche, terminal portu, industrie di refrigerazione, etc. chì anu esigenze elevate per l'industria di funzioni anti-corrosione.

63

1 Prutezzione da i fulmini: I temporali spessu causanu l'impattu di i fulmini cù e scale di camion di struttura d'acciaio, causendu danni innecessarii à i cumpunenti elettronici, mentre chì e piattaforme di pesatura in cimentu ùn sò micca cunduttivi, chì permettenu à i clienti di riduce i danni à i sensori, i display di pesatura è i scatuli di giunzione causati da i fulmini. colpi.

2 Forte resistenza à a corrosione: u béton hè resistente à a corrosione chimica, soprattuttu adattatu per i lochi induve a corrosione chimica hè soprattuttu adattata per e zone di mare umide.

3 Antiruggine è senza mantenimentu: u béton hè resistente à l'umidità è l'ossidazione.A cuntrariu di e piattaforme di pesa d'acciaio, i piattaforme di pesa in béton s'arrughjeranu è ùn anu micca bisognu di pittura è mantene ogni annu.

4 Longa vita di serviziu: unu vale trè.U materiale di cimentu hà una forza alta, bona rigidità, resistenza à l'usura, resistenza à a pressione, resistenza à l'acidu è resistenza à l'alkali.A vita generale hè da 60 à 70 anni, è a vita generale di e piattaforme di pesatura in acciaio hè solu da 10 à 20 anni, per quessa hè più di trè volte a vita di e plataformi di pesa d'acciaio..

5 Bona qualità è stabilità: autopesante, senza deformazione, posizionamentu precisu (picculu swing), senza deformazione, bona precisione è stabilità.

6. Ascensore cunvene: A produzzione modulare rende l'elevazione còmoda è libera.

7. Altu valore di riciclamentu: u prezzu hè assai altu, a qualità è a funzione supera assai a libbra di ferru, ma u prezzu hè paragunabile à a libbra di ferru.Una libbra di cimentu chì hè stata in usu normale per trenta anni pò esse venduta per a mità di u prezzu quandu hè stata compru, è serà sempre un pruduttu.

8 Tendenza internaziunale: Pesari elettronici di cimentu sò diventati assai populari à l'esteru è sò intruti in u stadiu di l'usu cumuni.Puderanu bè cumpensà i difetti di i pesi di a struttura d'acciaio, è hè una tendenza inevitabbile per rimpiazzà i pesi di a struttura d'acciaio.

da

 

#Cleaner #China #Weighbridge #Truckscales #Truckscale #Truckscale #Weighingscale #Weightbridge #VehicleScale #DigitalScale


Tempu di post: 12-Jan-2023