Pulitore di schermu d'aria cù sistema di raccolta di polvera di tavola di gravità

In dui anni fà, ci hè un cliente chì era impegnatu in l'esportazione di soia, ma a nostra aduana di u guvernu li hà dettu chì a soia di soia ùn hà micca righjuntu i requisiti di l'esportazione di soia, per quessa, hà bisognu di utilizà l'equipaggiu di pulizia di soia per migliurà a so purità di soia.Truvau parechji pruduttori, ma hà sempre preoccupatu a qualità di a macchina di pulizia.Finu à vene à noi.Avemu analizatu a purità di a soia secondu i so bisogni è truvamu chì ci era assai fasgioli deflated è rotti in i fasgioli crudi. Allora avemu suggeritu chì usà u purificatore di l'aria cù a tavola di gravità per risolve u so prublema, è dopu hà dettu chì avutu un prublema cù l'ambiente di u magazzinu.cusì avemu cuncepitu u sistema di raccolta di polvera per u pulitore di schermu d'aria.

Avà hè veramente Soddisfattu di a nostra macchina di pulizia, è A capacità hè 7Tons per ora per a trasfurmazioni di fagioli di soia, intantu si pulisce ancu arachidi è fagioli mungo, è In questu annu avemu novi cuntratti cun ellu per cumprà 3 set di più. pulizia per a so attività.Per ghjunghje à 200 Tuns per ghjornu.

Pulitore di schermu d'aria cù tavola di gravità

(Pulitore di schermu d'aria cù tavola di gravità è sistema di cullizzioni di polveri)

Cumu u pulitore di schermu d'aria cù a tavola di gravità pò pulisce i fasgioli di soia è i fagioli mungi?

Hè custituitu da Elevatore di Bucket à bassa velocità, Schermo Verticale, Scatola di Schermo Frontale, Tavola di Gravità è Back

Metà schermu, è macchina di classificazione

Elevatore di bucket à bassa velocità : Caricà u sesamo à u doppiu pulitore di schermu d'aria per a pulizia

U schermu di l'aria verticale: pò caccià impurità ligeri cum'è polvera, foglie, alcuni bastoni

Scatola Front Screen: pò caccià a piccula impurità.

Tavola di gravità: pò caccià alcune impurità leggere cum'è bastoni, conchiglie, sementi morsi d'insetti.

Back Half Screen: Rimuove impurità più grande è più chjucu di novu.

Macchina di classificazione: pò caccià l'impurità più chjuche è impurità più grande cù setacci di diverse dimensioni, Tutti i setacci fatti da l'acciaio inossidabile per l'usu di bona classificazione.è u sesame pò esse classificatu in grande, mediu è chjucu cù diverse strati di sieves.Sta macchina pò separà a petra differente taglia cù sesame

Allora Air Screen Cleaner With Gravity Table pò caccià a polvera, foglie, impurità leggere cum'è bastoni, conchiglie, sementi di insetti morsi, è sguassate impurità più grandi è più chjuche da l'arachide è i fagioli è u sesamo è altri grani.

Offremu a nostra macchina di megliu qualità per sustene a vostra attività, Sapemu Se facemu a vostra impresa grande allora tornerete.


Tempu di post: 29-novembre-2021