Cuntinuà Introduce una pianta di trasfurmazioni di fagioli cumpletamente.

In l'ultime nutizie, avemu parlatu di a funzione è a cumpusizioni di a pianta di trasfurmazioni di fagioli.Includendu pulitore di sementi, destoner di sementi, separatore di gravità di sementi, macchina di classificazione di sementi, macchina di lucidatura di fagioli, macchina di classificazione di colore di sementi, macchina di imballaggio automaticu, cullettore di polveri è armadiu di cuntrollu cuntrolla tutta a pianta.

Separatore magneticu per caccià i zoppi, Hè per separà i zoppi da u granu.Quandu i materiali versanu in un campu magneticu forte chjusu, formanu un muvimentu parabolicu stabile.A causa di a diversa forza di attrazione di u campu magneticu, i clods è i grani seranu separati.

Separatore di gravità per caccià i fagioli cattivi è i fagioli feriti da a materia prima, pò caccià a sumente di germogliamentu di sementi arruinate, a sumente dannata, a sumente ferita, a sumente marcia, a sumente deteriorata, a sumente ammuffita, a sumente micca viable, a sumente cù polvere nera malata è sumente. cù cunchiglia da granu o sumente.

Macchina di classificazione per separatori di diverse dimensioni di grani è fagioli, è Vibration Grader per caccià e impurità grandi è picculi o separanu dimensioni diverse per grani è olii, sementi è legumi, hà 4 strati di setacci.pò caccià e impurità grandi è picculi o separà e sementi in diverse dimensioni.

Macchina di lucidatura di fagioli hè di lucidare fagioli o grani per fà li brillanti è boni aspettu, cum'è a macchina di lucidatura di fagioli di soia, a macchina di lucidatura di fagioli, a macchina di lucidatura di mungi.

U selettore di culore furnisce l'opzioni di classificazione cumplette è diverse à l'industria di u caffè, da una sola passata à una doppia passata, da a classificazione secca à umida, da una sola scansione à una doppia scansione.

Macchina di imballaggio automaticu pò imballà u materiale da 10 kg à 100 kg per saccu, hè assai utile in l'area di trasfurmazioni di l'alimentu, pò imballà fagioli, sesamo, risu è mais è cusì, ancu pò fà l'imballu di putenza.

Collettore di polvera per ogni macchina, pò caccià tutta a polvera quandu a macchina travaglia.cusì assicuratevi un magazzinu assai pulitu.

Armadiu di cuntrollu pò operà tutta a pianta di trasfurmazioni assai faciule.cusì chì à vene vera pianta di trasfurmazioni high-tech.

Avemu una pianta di trasfurmazioni di sesamo, una pianta di trasfurmazioni di fagioli, una pianta di trasfurmazioni di risu, una pianta di trasfurmazioni di grani di caffè è una pianta di trasfurmazioni di grani di più di 10 anni di sperienza.Benvenuti à dumandà noi.

layout 1 layout 2 layout 4


Tempu di Postu: 10-Jan-2022