Doppiu filtro d'aria per pulisce u sesamo

Perchè sceglie u nostru equipamentu di pulizia per pulisce u sesamo ?

Avemu a nostra propria squadra di R&D, simu dedicati à cuncepimentu è à migliurà i nostri prudutti nantu à u rendiment è a funzione di i prudutti.

Doppiu pulitore di schermu d'aria assai adattatu per a pulitura di sesamo è girasoli è sementi di chia, Perchè pò sguassà e foglie di polvera è impurità di luce assai bè.U doppiu pulitore di schermu di l'aria pò pulisce impurità leggere è oggetti stranieri cù u schermu di l'aria verticale, allora a scatula vibrante pò sguassà impurità grandi è chjuche è oggetti stranieri.Intantu, u materiale pò esse separatu in grande, mediu è chjuca, quandu si sò sieves di dimensioni diverse.Sta macchina pò ancu caccià e pietre, u screnu di l'aria secundaria pò caccià a polvera da i prudutti finali di novu per migliurà a purità di sesamo.

Per a Tanzania, ci sò assai esportatori di sesame.Prima di esporà i sementi di sesamo, tutti anu bisognu di passà per a nostra schermu di pulizia per risponde à i bisogni di l'esportazione.

U nostru equipamentu di pulizia pò caccià a polvera, a piccula impurità, a grande impurità, è sguassate tutte l'impurità in sesame, è uttene sesame cun alta purezza, in modu di aumentà u prezzu di sesame.

Da i seguenti aspetti, i clienti ponu capisce i nostri prudutti più chjaramente.U primu hè a qualità.A guaranzia di i nostri prudutti hè di dui anni, è u nostru equipamentu serà equipatu di abbastanza accessori per furnisce i clienti cun un bonu supportu post-vendita.

Siconda, serà faciule d'installà u nostru equipamentu, perchè simu tutti spedite a macchina sana durante u prucessu di trasportu.

Terzu, dopu à a vendita u nostru equipamentu supporta 24 ore dopu à u supportu di vendita

U nostru tempu di pruduzzioni solu hè 15 ghjorni

Pulitore di sesamo 1 Pulitore di sesamo 2 Pulitore di sesamo 3 Pulitore di soia 2 pulitore di soia


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022