Cumu pulisce i grani cù un pulitore di schermu d'aria?

Cume a sapemu.Quandu l'agricultori piglianu graneddi, sò assai brutti cù assai foglie, impurità chjuche, impurità grandi, petre è polvera.Allora cumu duvemu pulizziari sti grani ?À questu tempu, avemu bisognu di l'equipaggiu di pulizia prufessiunale.

Vi presentiamo un semplice pulitore di grano per voi.Hebei Taobo Machinery hè stata cuncentrata nantu à a fabricazione di legumi di granu è di l'equipaggiu di trasfurmazioni di sementi d'oliu per più di 5 anni. Pulitore di schermu di l'aria pulisce a polvera è impurità di luce, È pulisce e impurità grandi è chjuche è classificà u materiale à grande, mediu è chjucu cù diverse taglie. .

Grians Cleaner

Struttura sana di a macchina

Hè custituitu da l'elevatore di bucket, u catcher di polvera (ciclone), u schermu verticale, u graduatore di seta a vibrazione è uscite di granu.

Elevatore di bucket Caricà i grani à u pulitore di schermu d'aria per a pulizia

Dust Catcher (ciclone): Eliminarà a polvera è l'impurità di luce da i grani

Screen Verticale: Si pò pulisce impurità di luce à traversu u screnu aria verticale

Scatole di vibrazione è Sieve: Puderà caccià e impurità più grande è impurità più chjuche da diverse dimensioni di setacci, Tutti i setacci fatti da l'acciaio inossidabile per l'usu di bona classificazione.è i graneddi ponu esse classificati in grande, mediu è chjucu cù diverse strati di sieves.Sta macchina pò separà a petra differente taglia cù granu

E caratteristiche di i granuli puliti

· hè largamente utilizatu in l'industria di trasfurmazioni di sementi è prudutti agriculi.

· U materiale pò esse classificatu in particeddi grossi, medii è chjuchi cù diverse strati (diverse size) di sieves.

· Capacità di pulizia 10T/H.

· Ascensore micca rottu senza danni.

· Motori di marca, cuscinetti di alta qualità.

· Facile à operà cù altu rendiment.

U pulitore di granu pò esse usatu micca solu da single, ma ancu largamente utilizatu in a linea di pruduzzione di sesamo è legumi cum'è pre-pulitore.Ci focalizemu nantu à a ricerca di suluzione di pulizia per diverse culturi.In i seguenti nutizie, avemu da presentà a linea di pruduzzione di sesame è a linea di produzzione di legumi.Ci hè ancu una linea di produzzione di grani di caffè, tutte e piante chì truverete ci hè Pre-pulitore.

Offremu a nostra macchina di megliu qualità per sustene a vostra attività, Sapemu Se facemu a vostra impresa grande allora tornerete


Tempu di post: 29-novembre-2021