Introduce per una pianta di trasfurmazioni di fagioli cumpletamente.

Avà in Tanzania, Kenya, Sudan, Ci sò parechji esportatori chì utilizanu a pianta di trasfurmazioni di legumi, Allora in questa nutizia parlemu di ciò chì hè esattamente a pianta di trasfurmazioni di fagioli.
 
A funzione principale di a pianta di trasfurmazioni hè di sguassà tutte e impurità è i stranieri di fagioli.Prima di disignà a pianta, avemu bisognu di sapè chì impurità in i fasgioli, a maiò parte di u ci hè Chaff, Shell, Dust, Small stranieri, stranieri più grossi, Small stones and big stones, Clods, è Fagioli feriti, fagioli rotti, fagioli cattivi. .Quessi sò tutte l'impurità in i fasgioli crudi.
 
Tuttu u disignu serà Big Hopper - Bucket Elevator - Pre-cleaner - Destoner - Separatore magneticu - Separatore di gravità - Grading machine - lucidatrice di fagioli - macchina di classificazione di culore - Macchina di imballaggio automaticu.Allora vai à l'esportazione o u prossimu passu.Questu hè u chat di flussu di a pianta di trasfurmazioni di fagioli interi.
 
Grande tramoggia per l'alimentazione di materiale più faciule.cum'è sapemu, quandu a pianta di pulitura travaglia, avemu bisognu di alimentà a materia prima senza interruzzione, cusì avemu bisognu di cuncepimentu secondu u modu di alimentazione.cusì bisognu di una zona di 1,5 * 1,5 metri per l'alimentazione, per mantene a pianta à travaglià bè.
 
Elevatore di bucket per alimentà u materiale à ogni macchina, u nostru ascensore di bucket hè a bassa velocità micca rottu quandu travaglia.L'elevatore aduprate u scaricamentu di u pesu stessu, a bassa velocità di linea, senza scaccià di lanci, per prevene a frantumazione, a sabbiatura di sabbiatura è u trattamentu di a superficia di spruzzatura di plastica.
 
Pre-pulitore Pulitore di schermi d'aria Hè custituitu da Elevatore di Secchi, Catcher di Polvere (ciclone), Screen Verticale, Vibrazioni Sieve grader è Uscite di Granu.Puderà pulisce a polvera è impurità di luce, è pulisce e impurità grandi è chjuche è classificà u materiale à grande, mediu è chjucu cù diverse taglie.
 
Destoner per a gravità De-stoner pò caccià e petre da u materiale diversu, cum'è sesamo, fagioli è altri grani stile di soffiu De-stoner hè di separà a petra, i clods aghjustendu
pressione di u ventu, amplitude è altri paràmetri.A petra di materiale di proporzione più grande affunderà
falà è si move da u fondu à l'altu sottu u stress di l'attrito di vibrazione;mentre chì proporzione più chjuca
u materiale si move finu à u fondu.
 
Separatore magneticu per caccià i zoppi, Hè per separà i zoppi da u granu.Quandu i materiali versanu in un campu magneticu forte chjusu, formanu un muvimentu parabolicu stabile.A causa di a diversa forza di attrazione di u campu magneticu, i clods è i grani seranu separati.
 
Più infurmazione Vede a nova nova.
A megliu macchina per a pulizia di grani per i nostri clienti.

Arrangement mit H黮senfr點hten/fagioli è lenticchie


Tempu di posta: 06-Jan-2022