Macchina di lucidatura di fagioli, macchina di lucidatura di fagioli Mung, macchina di lucidatura di fagioli di soia

Macchina per lucidare i reni

Fagiolo rossu, fagiolo mungo, macchina di lucidatura di soia per a pulizia di faccia fangosa / macchina di lucidatura di granu di fagioli hè un novu tipu d'attrezzatura di pulizia è trasfurmazioni di granu simplice.L'equipaggiu integra diverse funzioni cum'è a rimozione di u granu, a lucidatura di u granu è a rimozione di u mildiu di u granu.Dopu l'operazioni di teste ripetute, l'equipaggiu hà ottinutu e caratteristiche di bassa putenza, grande volume di produzzione, funziunamentu simplice, senza polvera in u situ di travagliu, faciule da spustà, è un bonu effettu di lucidatura, è hè ben ricevutu da l'utilizatori di trasfurmazioni di granu.

A macchina di lucidatura di granu hè largamente usata in l'industria di trasfurmazioni di granu, principarmenti per deawning è lucidatura di particelle di granu cum'è fagioli, granu, risu, risu, granu è altre industrii in a trasfurmazioni di sementi, a trasfurmazioni di prudutti agriculi è laterali, etc., in particulare per i fasgioli chì sò stati basicamente puliti.I grani travaglianu megliu.I prudutti trasfurmati da stu equipamentu sò brillanti è chjaru, cù un bonu finitu, è a qualità di i materiali hè ancu megliu.

Macchina per lucidare i fagioli mungi

1. Stu mudellu adopra u mutore di vibrazione cum'è a fonte di vibrazione, l'amplitude necessaria è l'angolo di direzzione di vibrazione ponu esse aghjustate facilmente è precisamente, è ùn hè micca a paura di a pioggia;hè resistente à alta temperatura è bassa temperatura, è hà una forte affidabilità.

2. U meccanisimu di l'elevazione hè compactu, flexible in cunfigurazione, faciule da mantene, è pò esse fissu è mobile per adattà megliu à diversi ambienti di travagliu.

3. L'elevatore di doppia cilindru opzionale pò impedisce in modu efficace a caduta di granu di entre in a rota guidata, riducendu cusì l'extrusion è a sfracitura.

4. Tutti i coddi adopranu a tecnulugia di muzzicazione meccanica per eliminà i difetti di saldatura, cù una bona sigillatura, resistenza à l'usura è durabilità;

5. Struttura di rimozione di polvera di ciclone ragiunate, è a stallazione di una valvola di scaricamentu di polvera rotativa stretta per riduce a fuga d'aria, migliurà l'efficienza di eliminazione di polvera, è rende l'ambiente di travagliu più pulitu è ​​​​più amichevule.

6. A palla di gomma di pulizia selezziunata hà e caratteristiche di alta elasticità, resistenza à u fretu è resistenza à l'anzianu.Puderà ancu esse pulita in modu efficace in l'invernu è migliurà a permeabilità di u screnu.

7.It hà una larga gamma di appiicazioni è pò ièssiri usatu in a trasfurmazioni di sementi è industrie agricula è sideline trasfurmazioni prudutti.Havi un bonu effettu di pulizia nantu à i graneddi di granu, sumenti di l'arbureti di u boscu, sementi di foraggi, oleosi, graneddi varii è graneddi cummirciali, etc. Esportazione di prudutti agriculi è sideline (cum'è fagioli rossi Adzuki, soia, mungo, girasole, melone). sementi, etc.) pò ancu esse usatu.

Macchina per lucidare a soia

U scopu principale di a macchina di lucidatura:

1: Un equipamentu di tenda prima di trasfurmà a semente,

2: Eliminate u polu nantu à a superficia di grani sani

3: Aumentà a finitura di a superficia è a luminosità di i grani sani

4: Eliminate u mildiu nantu à a superficia di i grani sani


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022