Pulizia di quinoa

svs

A quinoa hè un granu variu chì hè urigginatu in l'Americhi è hè principalmente pruduciutu in u Perù è in Bolivia.Ancu s'ellu u so gustu hè inferjuri à i culturi alimentari cumuni cum'è u risu è u granu, hè "l'unica pianta cumplettamente nutritiva certificata da FAO", "super food", è "Cù u sustegnu di parechje etichette cum'è "Golden Grain", "King". of Vegetarian Food" è "Mother of Food", hè diventatu assai populari in l'ultimi anni.

Oghje parleraghju di cumu si pulisce a quinoa:

(1) Lavatrice di quinoa

principiu di travagliu

A macchina di pulitura di schermi d'aria hè custituita da cinque parti: un ascensore senza frantumazione ultra-bassa, un collettore di polveri amichevule à l'ambiente, una valvola rotativa di scaricamentu di polvera chjusa, una schermu d'aria verticale è una schermu di classificazione vibrante.U materiale entra in a scatula di granu grossu attraversu l'elevatore è hè spargugliatu uniformemente in u screnu di l'aria verticale.U materiale separa impurità ligeri sottu l'azzione di u ventu.L'impurità di luce sò filtrati da u cullettore di polvera di ciclone è scaricati da a valvula rotativa di scaricamentu di polvera.I materiali rimanenti entranu in a scatula di u screnu.Differenti specificazioni di schermi di punzonatura di precisione sò adattati secondu e dimensioni esterne di u materiale per sguassà impurità grandi è chjuche.À u listessu tempu, u pruduttu finitu hè divisu in particeddi grossi, medii è chjuchi aumentendu o diminuendu u numeru di strati di schermu.

Vantaghji di u produttu

1. L'uriginale 2 è 3-layer turning plate permette di appughjà u manicu quandu ùn avete micca bisognu di separà pezzi grossi;

2. L'intera macchina hè cunnessa da bulloni per evitari a deformazione di saldatura;

3. U ascensore hà un disignu unicu, ultra-bassa vitezza è senza ruttura;

4. Pò esse usatu mobile o fissu.

Scopu di l'applicazione

Adatta per screening è classificazione di diversi materiali.

(2) Distinatura di quinoa

principiu di travagliu

U destoner di gravità specifica di soffiu hè basatu annantu à a diffarenza in a gravità specifica di i culturi è e petre in u materiale.Per aghjustà i paràmetri cum'è a pressione di u ventu è l'amplitude, e petre cù a gravità specifica più grande si sguassate à u fondu è si movenu da u bassu à l'altu contru à a superficia di u screnu, mentre chì i culturi cù a gravità specifica più chjuca si movenu da bassa à alta.A sospensjoni si move da alta à bassa nantu à a superficia per ottene u scopu di siparazione.

Vantaghji di u produttu

1. Large output: Large countertop design aumenta assai a pruduzzioni di rimozione di petra;

2. Alta cunfigurazione: aduprendu legnu puri di mostra impurtatu, a tavula ùn hè micca faciule per deformà è crack;

3. Alta cunfigurazione: U countertop di rimozione di petra adopra a rete tessuta in acciaio inox per allargà a vita di serviziu;

4. L'outlet di petra hè furnutu cù una funzione back-blowing per riduce in modu efficace u rapportu di trasportu di materiali in a petra;

5. I pezzi di metalli di risu sò tagliati da u laser impurtatu per assicurà a precisione, è a macchina sana hè cunnessa cù bulloni per evitari a deformazione di saldatura.

Scopu di l'applicazione

Pò esse aghjustatu da a frequenza è u voluminu di l'aria, è hè adattatu per a rimozione di petra di diversi prudutti, cum'è materiali di particella chjuca (migliu, sesamo), materiali di particella media (fagioli mungo, soia), materiali di particella grossa (fagioli, fagioli) .Hè adattatu per a selezzione di materiali unicu, è ponu effittivamenti sguassà impurità più pesanti cum'è a petra (rena è ghiaia cù una dimensione di particella simili à u materiale) in u materiale.In u prucessu di trasfurmazioni di granu, deve esse stallatu à a fine di u prucessu di screening.E materie prime chì ùn anu micca eliminatu impurità grandi, chjuche è ligeri ùn deve micca entra direttamente in a macchina per evità di affettà l'effettu di a rimozione di petra.

(3) Seta di classificazione di quinoa

principiu di travagliu

Diverse specificazioni di schermi di punching di precisione sò aghjustate secondu e dimensioni esterne di i materiali per classificà i materiali.

Vantaghji di u produttu

1. L'uriginale 2 è 3-layer turning plate permette di appughjà u manicu quandu ùn avete micca bisognu di separà pezzi grossi;

2. L'intera macchina hà una struttura compatta, hè faciule d'opere è di pulita, è pò impedisce in modu efficace a mischja;

3. I schermi ponu esse rimpiazzati à vuluntà per ottene l'effettu di screening ideale.

Materiali applicabili

Adatta per a classificazione di diversi materiali.

(4) Macchina di lucidatura di quinoa

principiu di travagliu

A macchina di lucidatura usa u principiu di trasmissione spirale per trasportu materiali.Elimina a polvera è a terra adherita à a superficia di diversi fasgioli è grani per mezu di a friczione di a tela contr'à i materiali è a friczione trà i materiali, è lucida è pulisce a superficia.

Vantaghji di u produttu

1. Struttura interna speciale cù effettu lucidatura notevuli;

2. Tela bianca d'alta qualità cù una freccia bassa;

3. Mentre u lucidamentu, i steli di granu è altri detriti ponu esse eliminati;

4. Fattu di maglia intrecciata in acciaio inox 304, hà una forte resistenza à l'usura è estende a vita di serviziu di l'equipaggiu.

Materiali applicabili

Questa macchina hè adattata per lucidare diversi fagioli è grani.


Tempu di Postu: 05-Jan-2024