L'attrezzatura di pulizia di grani di caffè applicabile à l'Africa

acsdv

L'attrezzatura per a pulizia di i grani di caffè adotta un funziunamentu mobile, è a carica è u scaricamentu ponu aduprà nastri trasportatori o ascensori.Tutta a macchina hà una struttura compatta, cunvenzione, è un bonu effettu di pulizia.Hè un equipamentu di pulizia ideale prima di u almacenamentu.

Hè adattatu per a pulizia di i materiali prima di entre in u magazzinu, cum'è l'acquistu di u magazzinu di granu, u mulinu di l'alimentazione, u mulinu di risu, u mulinu di farina, l'industria chimica, u puntu di compra di granu, etc., per sguassà impurità grandi, chjuche è leggere in a materia prima, in particulare per paglia, crusca di granu, crusca di risu è granu.L'effettu hè particularmente bonu in u trattamentu di core, whiskers è altri debris.

Caratteristiche di l'attrezzatura di pulizia di grani di caffè: operazione liscia, alta purezza di pulizia, grande produzzione, muvimentu flessibile, operazione simplice, impronta chjuca, mantenimentu faciule, usu sicuru, etc.

Vantaghji di u produttu:

1. Aduprà mutore marca.

2. A primavera di gomma hè impurtata da "Austria".

3. U quadru di u screnu hè fattu di legnu di faghju è hà una vita di serviziu di almenu vinti anni.

4. U piattu schermu adopta a rete schermu in acciaio inox.

5. L'aria circulante adopta l'ajustamentu di a porta doppia di l'aria è l'auger doppiu, è l'effettu di scaricamentu d'aria chjusu hè megliu.

Ciò sopra hè una introduzione à l'equipaggiu di pulizia di grani di caffè.Sì avete qualchì quistione, sentite liberu di dumandà è visitate.Taobao Machinery hè una grande impresa chì integra a ricerca, a trasfurmazione è a fabricazione di l'equipaggiu di pulizia di granu, u disignu di l'ingegneria è l'installazione.


Tempu di post: 16-Jan-2024