L'applicazione di i grani di caffè è u principiu di travagliu di l'equipaggiu di rimozione di petra

bsh
Applicazione di a macchina di rimozione di petra di vagliatura di gravità specifica:
Comunemente usati vagliatura di gravità specifichi è machini rimuzzioni di petra aduprà principii fisicu funziunamentu di schermu è caccià impurità, è sò spessu usati in u vagliatura, classing, è rimuzzioni petra di materiali in l 'industria, agricultura, è altri industrii.L'industria pò esse appiicata à a classificazione è u screening di materiali granulari.A pulizia agricula hè spessu usata per a rimozione di petra è a rimozione di impurità di granu, granu, fagioli, risu è altri culturi.Havi e caratteristiche di alta efficienza di pruduzzione, classificazione, rimozione di petra, bon rendimentu, bassu cunsumu d'energia, senza emissioni di polvera durante u travagliu, pocu rumore è operazione simplice.
grani di caffè
U principiu di a macchina di rimozione di petra di screening di gravità specifica:
U ventu, a vibrazione è u crivellu sò usati per cooperà cù l'altri.U materiale entra in a macchina da u portu di alimentazione, passa à traversu a piastra di regulazione di u nivellu, in modu chì u materiale hè sprinkled uniformemente nantu à a superficia superiore di u screnu, è a vibrazione reciproca di a superficia di u screnu hè guidata da u mutore vibrante, cumminatu cù u flussu d'aria ascendente. , è u materiale hè automaticamente classificatu secondu a gravità di u materiale.L'impurità pisanti, cum'è a grande sabbia è a ghiaia, passanu à traversu a superficia di u sieve è cascanu à a superficia di u crivellu più bassu, è l'impurità di luce si movenu in sopra à traversu i buchi di detriti ligeri per caccià a macchina.A superficia di u tagliu inferiore hà una funzione di ricerca stretta.A superficia di u sieve faci a listessa vibrazione, è l'effettu hè oppostu à quellu di a superficia di u sieve superiore.Petri pisanti è impurità pisanti sò schermati in sopra cù a vibrazione di a superficia di u sieve.L'impurità pesanti sò eliminate da a machina per ottene a classificazione.Effettu di screening.I clienti ponu passà per a finestra di visualizazione sigillata.Osservà direttamente l'effettu di u travagliu, è cambia a proporzione di materiali cuncentrati nantu à a superficia superiore di u schermu aghjustendu u schermu è l'ammortizzatore di farfalla, per risponde megliu à i bisogni di produzzione di u cliente.
equipaggiu di rimozione di petra
1. Alta efficienza di rimozione di petra, a piastra di tagliu di rimozione di petra hè una struttura di scala di pisci, adattata per e piante di trasfurmazioni di granu cù un altu cuntenutu di petra in grani miscellaneous.
2. Facile operazione è struttura compacta.
3. Sicondu diversi materiali, l'angolo d'inclinazione di l'ardesia pò esse aghjustate in a gamma di gradi 10-14 per perseguite un bonu effettu di prucessu.
4. U fan hè cunnessu esternamente, tutta a macchina hè sigillata, è ùn ci hè micca polvara fora, chì risponde à i bisogni di prutezzione di l'ambiente ideale.Struttura swing reciprocante, cuscinetti di gomma sò usati à l'articuli, cù picculi vibrazioni è pocu rumore.
5. A trasmissioni adopra cuscinetti self-aligning è dispusitivi anti-loosening à fà u funziunamentu miccanicu più stabile.


Tempu di Postu: Dec-03-2022