I cumpunenti principali è i campi d'applicazione di u pulitore di schermu d'aria vibrante

fsdf

U pulitore di schermu di l'aria vibrante hè principalmente cumpostu da un quadru, un dispositivu di alimentazione, una scatula di schermu, un corpu di schermu, un dispositivu di pulizia di schermu, una struttura di biela di biella, un duct di aspirazione frontale, un duct di aspirazione posteriore, un fan, un picculu schermu, una camera di sedimentazione frontale, una camera di sedimentazione posteriore, un sistema di eliminazione di impurità, un sistema di regulazione di u voluminu d'aria è simili.Una macchina formata da a combinazione organica di un fan è un dispusitivu di screening usa e caratteristiche di dimensione di e sementi per u screening è e caratteristiche aerodinamiche di e sementi per a separazione di l'aria.Ampiamente utilizatu in cave, mine, materiali di custruzione, mine di carbone, campi di battaglia è dipartimenti chimichi per a classificazione di materiale.

U muvimentu di u pulitore di schermu di l'aria vibrante hè chì u mutore conduce l'excitatore di vibrazione cù massa eccentrica attraversu a cintura V, in modu chì u lettu di schermu vibra periodicamente è asimmetricamente, in modu chì a capa di materiale nantu à a superficia di u schermu hè alluntanata è ghjittata da a superficia di u screnu, cusì chì u materiale fine pò falà à traversu a strata di materiale è esse siparatu da u burcu di u screnu, è u materiale appiccicatu in u burcu di u screnu hè vibratu fora, è u materiale fine si move à a parte bassa è hè scaricatu attraversu u screnu. .

Funzioni di u produttu di pulitore di schermu d'aria vibrante;

1. U quadru adopta una struttura cumpletamente assemblata, chì hè cunvenuta per u trasportu è a stallazione.

2. L'excitatore di vibrazione adopta una struttura eccentrica di cilindru o bloccu di sediu, u picculu schermu adopta l'oliu lubrificante di cilindru per l'autolubricazione, è a grande schermu adopta l'oliu circulante di u sediu per a lubrificazione.

3. Tutte e articuli di u lettu sieve sò cunnessi da bulloni d'alta resistenza di struttura d'acciaio.L'azzaru manganese unicu hè utilizatu per cumpilà u disignu di l'installazione di tensione di u sieve, chì hè simplice è cunvene per rimpiazzà u sieve è hà una longa vita di serviziu.

4. Adoptate a tecnulugia di triturazione d'impastatura à bassa triturazione per minimizzà a triturazione di granu durante a triturazione.

5. A pulizia cumpleta da a separazione di l'aria è u screening assicura l'effettu di pulizia à u massimu.

6. U pruduzzione hè altu, è una sola thresher pò scuntrà i bisogni di pruduzzioni di tutta a linea di pruduzzioni.

IMG_3015


Tempu di Postu: Feb-02-2023