A pruduzzione di Vibration grader

Introduzione di u produttu:
U crivellu di classificazione vibrante adotta u principiu di a crivellazione vibrante, attraversu l'angolo d'inclinazione di a superficia di u setamu raghjonu è l'apertura di a rete di u setamu, è rende l'angolo di a superficia di u setamu regulabile, è adotta una catena per pulizziari a superficia di u crivellu per rinfurzà a vagliatura è assicurà l'effettu di classificazione.Hà struttura compatta, apparenza pulita, Bella;travagliu stabile è affidabile, funziunamentu convenientu è mantenimentu, in più, sta serie di crivelli di classificazione vibranti utilizza crivelli di classificazione vibranti è mutori vibratori cum'è a fonte di vibrazione, cù vibrazioni chjuche, pocu rumore è funziunamentu stabile.
Classificatore di vibrazioni
Features:
1. U sieve di graduazione vibrante hè una macchina chì usa a superficia di u sieve vibrating per classificà a mistura di diverse dimensioni di particella secondu a dimensione di particella.
2. U metudu di guida di u corpu di a schermu adopta u modu di vibrazione auto-equilibriu, vale à dì, dui mutori vibratori sò stallati simmetricamente in i dui lati di a nave di u setamu per guidà u corpu di u schermu, è i dui mutori sò girati per affruntà l'altri cusì quantu à cumpensà a forza exciting in a direzzione horizontale è a forza exciting in a direzzione verticale.Superimpostu à assicurà a pista muvimentu nurmali di u corpu sieve, è l 'effettu screening hè megliu.
3. Picculu in grandezza è stabile in u muvimentu, hè largamente utilizatu in a screening è a classificazione di materie prime è prudutti finiti in diverse industrii cum'è granu, alimentazione, chimica, zuccaru, minieri è papermaking.
China Vibration Grader
Classificazione:
I schermi di classificazione di vibrazione ponu esse divisi in schermi vibranti meccanichi è schermi vibratori elettrici secondu i so metudi di trasmissione;schermi vibranti meccanichi sò in più divisu in schermi vibranti inerziali à un assi è schermi vibranti inerziali duali assi;I schermi vibranti elettrici ponu esse divisi in schermi vibranti elettromagnetici è schermi vibratori di mutore vibranti.
setacci
#Fagioli #Sesamo #Grani #Maise #Pulisce #Sementi #Cina #Cina #Vibrazione #Grader #Macchina #Vibratore


Tempu di Postu: 16-Jan-2023