Perchè tutta a linea di pulizia di i legumi hè più populari in l'ultimi anni?

Avà, in a maiò parte di l'esportatori agriculi, utilizanu a linea di pulizia di i legumi è a linea di pulizia di sementi, per migliurà a purità di i legumi è e sementi.Perchè tutta a pianta di pulizia pò sguassà tutte e diverse impurità.Cum'è a pula, a cunchiglia, a polvera, impurità più chjuche è stranieri più chjuchi, impurità più grande è stranieri più grandi, zoppi è petre, ancu fagioli cattivi, fagioli feriti, è fagioli rotti è sementi, l'intera pianta di trasfurmazioni pò caccià tutti cun alta.
efficienza, Di solitu dopu à pulisce i legumi è i sementi da a pianta di pulizia di legumi è sementi.A purezza di u pruduttu finali pò ghjunghje sin'à 99,99%.

Avà in Africa, u più paese cum'è Paesi cum'è Nigeria, Tanzania è Sudan esportanu sempre più fagioli Mung, soia, arachide, sesamo.Per quessa, a maiò parte di l'esportatori in quelli paesi anu bisognu à avè più è più prufessiunali di pulisce a linea di pulizia.À l'iniziu, Anu solu u semplice pre-pulitore per a trasfurmazioni, Avà un Destoner di fagioli serà aghjuntu per caccià e petre, è a macchina di separatore di gravità di fagioli serà aghjuntu per caccià e particelle rotte è fagioli cattivi, fagioli feriti, So High. fagioli di purità è sesamo migliurà u standard di esportazione, Intantu u so valore di u produttu seria megliu cà quelli senza pulizia.

Per quessa, a pianta di trasfurmazioni di fasgioli è sementi serà una grande tendenza in u futuru.L'esportatori anu bisognu di truvà una cumpagnia assai prufessiunale per furnisce suluzioni prufessiunali.A nostra cumpagnia hà più di deci anni di sperienza in stu campu.Cridemu chì pudemu esse u vostru cumpagnu dopu l'analisi di e materie prime.Pudemu fà una soluzione adatta per voi.

Ci hè parechje diverse linee di pulizia.Cum'è a linea di pulizia Beans, a linea di pulizia di sesamo.Linea di pulizia di arachide .e linea di trasfurmazioni di legumi interi , linea di pulizia di grani . Linea di pulizia di tutti i sementi .Pudemu fà u layout di a pianta secondu a dimensione di u vostru magazzinu .Hebei tao bo machinery focusing in suluzione prufessiunale per i nostri clienti.

pianta di trasfurmazioni di sesame Impianto di trasfurmazioni di fagioli tutta a pianta di trasfurmazioni


Tempu di Postu: Dec-27-2021